کد خبر: 39747
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 خرداد 1398 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مراسم احیای شب های قدر در کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه¬های عمومی خوزستان
مراسم احیای شب های قدر با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مدیحه سرایی در کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان برگزار شد.
مراسم احیای شب های قدر در کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان برگزار شد

 به گزارش لیزنا، مراسم احیای شب های قدر با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مدیحه سرایی در کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان برگزار شد.

حسین امیدیان، مسئول کتابخانه عمومی شهید پیشبهار بهبهان گفت: این کتابخانه در اولین شب از شبهای قدر با همیاری و همکاری هیئت محبین اهل بیت (ع) ، اقدام به برگزاری دعای جوشن کبیر نمود که مورد استقبال صدها نفر از اهالی و همشهریان واقع شد.

وی گفت: در این مراسم، ابتدا قرائت قرآن،دعای افتتاح و سپس قرائت 100 باب، دعای پرفیض جوشن کبیرآغاز شد و در ادامه دعای استغاثه از خداوند که با استعانت از ائمه(ع)،  جهت بخشش گناهان و با مراسم قرآن به سر گرفتن پایان یافت.

گفتنی است هر ساله این کتابخانه عمومی در شبهای قدر میزبان اعضا و دیگر همشهریان برای برپایی دعای شب های احیاء بوده است. مراسم پذیرایی از مدعوین نیز در حین اجرا و در انتها ی دعا، توسط هیئت محبان اهل بیت (ع) صورت گرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: