کد خبر: 39618
تاریخ انتشار: شنبه, 21 ارديبهشت 1398 - 12:01

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی کتاب «عشق، چند رویکرد به یک مفهوم»

منبع : روابط عمومی شهر کتاب
نقد و بررسی کتاب «عشق، چند رویکرد به یک مفهوم» با حضور مالک حسینی، مسعود صادقی و مریم هاشمیان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «عشق، چند رویکرد به یک مفهوم»

به گزارش لیزنا، به تازگی کتاب «عشق، چند رویکرد به یک مفهوم» به کوشش مالک حسینی و به همت انتشارات هرمس منتشر شده است. نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «عشق، چند رویکرد به یک مفهوم» اختصاص دارد که با حضور مالک حسینی، مسعود صادقی و مریم هاشمیان در مرکز فرهنگی شهر برگزار می‌شود.

چند رویکرد به مفهوم عشق

در طول تاریخ، بسیاری از فیلسوفان، شاعران، دانشمندان و نویسندگان در باب مفهوم عشق سخن گفته‌اند و نظریه‌پردازی کرده‌اند اما عشق پدیده‌ای نیست که فقط طالب اذهان مفهوم‌ساز و نظریه‌پرداز باشد. عشق ماجرایی است که آثارش در ملموس‌ترین بخش‌های حیات بشری آشکار است و با همه‌ی پنهانی‌اش از پیداترینِ چیزها برای آدمی است. به‌راستی آیا می‌شود انسانی را یافت که زمانی درگیر این ماجرا نشده یا دست کم با این پدیده اندک آشنایی حاصل نکرده باشد؟

این نشست سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: