کد خبر: 45291
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 بهمن 1400 - 11:48

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

نوزدهمین سالن مطالعه در خراسان رضوی افتتاح شد

منبع : روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
آئین افتتاح سالن مطالعه هشت، نوزدهمین سالن مطالعه خراسان رضوی با هدف تکریم ارباب رجوع با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
نوزدهمین سالن مطالعه در خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش لیزنا، آئین افتتاح سالن مطالعه هشت، نوزدهمین سالن مطالعه خراسان رضوی با هدف تکریم ارباب رجوع با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این مراسم  ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز مرد و مقام پدر ، فعالیت رسمی سالنهای مطالعه را گامی موثر در بهینه سازی فعالیتهای سالن های مطالعه، جلب اعتماد مردم و افزایش سرانه مطالعه در جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به روند رو به رشد آغاز فعالیت رسمی سالنهای مطالعه در استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری و قرار گرفتن خراسان رضوی به عنوان یکی از استانهای پیشتاز کشور در این زمینه گفت: با توجه به درخواست مراجعین و همچنین افزایش تقاضای فضاهای مطالعاتی از سوی مردم، راه اندازی این قبیل سالنهای مطالعه  می تواند گامی موثر و مفید در راستای پاسخگویی به نیاز های جامعه باشد.

گفتنی است، مجوز سالن مطالعه هشت در مشهد مقدس با مساحت 500 مترمربع  و زیربنای 408 مترمربع با ظرفیت پذیرش 170 نفر ویژه بانوان در هاشمیه مشهد اهدا شد.

لازم به ذکر است، با توجه به وضعیت کرونایی در شهرستان مشهد کلیه فعالیت های کتابخانه های عمومی، مشارکتی و مستقل و سالنهای مطالعه با 30درصد ظرفیت سالن های مطالعه در حال ارائه خدمات هستند.