کد خبر: 28155
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 16:34

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از کتاب های صوتی ادبیات مکتب خانه ای در مرکز فرهنگی شهر کتاب

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی از کتاب های صوتی مجموعه ادبیات مکتب خانه‌ای چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.
رونمایی از کتاب های صوتی ادبیات مکتب خانه ای در مرکز فرهنگی شهر کتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فروشگاه مرکزی شهر کتاب، مراسم رونمایی از کتاب های صوتی مجموعه ادبیات مکتب خانه ای چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

این کتاب های صوتی شامل داستان‌های «بهرام و گل‌اندام»، «سلیم جواهری» و «حسین کرد شبستری» هستند که پیش از این به همت حسن ذوالفقاری و محبوبه حیدری توسط نشر چشمه در قالب ۳ جلد چاپ شده اند و موسسه نوین کتاب گویا به تازگی نسخه صوتی آن ها را منتشر کرده است. آثار این مجموعه از میان متون مهم ادبیات شفاهی فارسی انتخاب شده اند.

در مراسم رونمایی از این مجموعه، حسن ذوالفقاری گردآورنده اثر، حسن کیاییان مدیر نشر چشمه، اردلان ضرغام راوی،  مهدی زارع آهنگساز این کتاب‌های گویا و همچنین مصطفی رحماندوست حضور خواهند داشت و درباره زوایای گوناگون ادبیات مکتب‌خانه‌ای و کتاب‌های گویای مورد نظر سخنرانی می کنند.

این برنامه روز چهارشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۸ در کافه شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: