کد خبر: 29245
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 15:15

داخلی

»

اخبار کتاب

سومین جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی اهدا می شود

منبع : لیزنا
 مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه روز سه‌شنبه، ۲۷ تیر ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
سومین جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی اهدا می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی شهر کتاب،در مراسم اهدای جایزه‌ دکتر رضا داوری‌اردکانی به بخشی پرسش‌های مانند  

 فلسفه در دانشگاه‌ها و جامعه چه جایگاهی دارد؟ اقبال به کدام یک از فیلسوفان و مکتب‌های فلسفی در سال ۱۳۹۵ بیشتر بوده است؟ چه گرایشی در پژوهش‌ها و کتاب‌های فلسفی نمود بیشتری دارد؟ ارزیابی پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه در سال ۱۳۹۵ چه راهی را در حوزه‌ فلسفه مشخص می‌کند؟ پاسخ داده می‌شود.

در این مراسم اعضای هیات داوران و برخی استادان فلسفه درباره‌ وضعیت پژوهش‌های فلسفی در سال ۹۵ و ویژگی‌ پایان‌نامه برگزیده و تشویقی سومین دوره این جایزه سخن می‌گویند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه، 27 تیر ماه به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: