کد خبر: 30075
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 13:20

داخلی

»

اخبار کتاب

«داستان ها و افسانه های ملل» نقد می شود

منبع : لیزنا
 مجموعه هفت جلدی «داستان‌ها و افسانه‌های ملل» شنبه (چهارم شهریور) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب نقد و بررسی می‌شود.
«داستان ها و افسانه های ملل» نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، نشست نقد و بررسی مجموعه هفت جلدی «داستان‌ها و افسانه‌های ملل» با حضور حسین فتاحی، هادی خورشاهیان، كیانوش غریب‌پور و ملیسا معمار، شنبه (چهارم شهریور 1396) در سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار می‌شود.

مجموعه «داستان‌ها و افسانه‌های ملل» شامل 100 قصه و داستان از افسانه‌های نقاط مختلف جهان، از اقوام كشور‌های همسایه‌ی ایران و آسیای مركزی و جنوب شرق آسیا تا مردم اروپا است كه به قلم جمعی از نویسندگان نوشته شده و توسط گروهی از مترجمان و نویسندگان ایرانی ترجمه و بازنویسی شده است.

این مجموعه شامل 7 جلد با عنوان‌های «داستان‌ها و افسانه‌های مردم فرانسه» نوشته جمعی از نویسندگان و ترجمه فریبا جعفرزاده، «داستان‌ها و افسانه‌های مردم ایتالیا» نوشته جگموهن چوپرا، ترجمه صدیقه ابراهیمی و بازنویسی حسین فتاحی، «داستان‌ها و افسانه‌های مردم ژاپن» نوشته آنیتا كانا، ترجمه صدیقه ابراهیمی و بازنویسی حسین فتاحی، «داستان‌ها و افسانه‌های مردم تركیه» نوشته سومنات دار و ترجمه محمدرضا شمس، «داستان‌ها و افسانه‌های مردم پاكستان» نوشته كومال لاكسمن، ترجمه مهرداد مهدویان و بازنویسی حسین فتاحی، «داستان‌ها و افسانه‌های مردم مغولستان» نوشته خورل بارت و آویتیا ناراین، ترجمه فاطمه شاه‌حسینی و بازنویسی فرهاد حسن‌زاده و «داستان‌ها و افسانه‌های مردم مالزی» نوشته زكریا بن هیتام، ترجمه زهره گرامی و بازنویسی حسین فتاحی است.

 

نشست نقد و بررسی مجموعه «داستان‌ها و افسانه‌های ملل» ساعت 16 تا 18 شنبه (4 شهریور) در سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك 2 برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: