کد خبر: 32099
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 آذر 1396 - 11:18

داخلی

»

اخبار کتاب

«رد نامنظمی روی برف ها» بررسی می شود

منبع : لیزنا
 مجموعه داستان «رد نامنظمی روی برف‌ها» سه شنبه (21 آذرماه) در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.
«رد نامنظمی روی برف ها» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، نشست بررسی و معرفی مجموعه داستان «رد نامنظمی روی برف‌ها» آثار برگزیده دومین جشنواره خاتم سه شنبه (21 آذرماه) در سرای اهل قلم  برگزار می شود.

در این نشست محمد جواد جزینی، زهرا زواریان، محمد رضا سنگری، حمید رضا شاه آبادی، سید علی اکبر میر جعفری به عنوان سخنران حضور  خواهند داشت.

«رد نامنظمی روی برف‌ها»، «نخل‌ها سرشان را بالا گرفتند»، «داستان مباهله»، «مرد چهلم»، «من محمد را دوست دارم»، «پای بتِ بامیان»، «ابراهیمی دیگر»، «این جنگ لعنتی»، «بازگشت»، «رستگاری اجباری» و «قلاب‌های مهربانی»  عنوان‌های 11 داستان مندرج در این کتاب است.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند سه شنبه (21 آذرماه) ساعت 17 تا 19 به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2، مراجعه کنند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: