کد خبر: 37251
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مهر 1397 - 13:24

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی کتاب «فلسفه فضای مجازی» در سرای اهل قلم

منبع : روابط عمومي موسسه خانه كتاب
کتاب «فلسفه فضای مجازی» در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شود.
بررسی کتاب «فلسفه فضای مجازی» در سرای اهل قلم

 

به گزارش لیزنا، معرفي و بررسي كتاب «فلسفه فضاي مجازي» سه‌شنبه (سوم مهرماه) با حضور سيد سعيد رضا عاملي نويسنده كتاب، احسان شاه قاسمي و حميده مولايي برگزار مي شود.

كتاب فلسفه فضاي مجازي در ۷ فصل شامل مقدمه، پنج فصل اصلي و نتيجه‌گيري است. در مقدمه مباحثي پايه پيرامون فضاي مجازي از ديدگاه هستي‌شناختي، فلسفي و معرفت‌شناختي مطرح شده است. در اين فصل، كلياتي از هستي‌شناسي فضاي مجازي، فلسفه فضاي مجازي و معرفت‌شناسي فضاي مجازي مورد تحليل و كنكاش قرار گرفته است.

اين كتاب «تلاشي براي ارائه تصويري فلسفي و هستي شناختي از فناوري اطلاعات و ارتباطات و فلسفه هوش مصنوعي، رايانه و اطلاعات است. در اين كتاب مي‌توان با خصوصيات ماهيتي و ذاتي فضاي مجازي آشنا شد و الگوي متفاوتي از درك فضاي مجازي بر بستر پارادايم دوفضايي‌شدن را دريافت كرد.

علاقه‌مندان براي حضور در  نشست معرفي و بررسي كتاب «فلسفه فضاي مجازي» مي‌توانند سه‌شنبه (سوم مهرماه) ساعت ۱۶ تا ۱۸ به سراي اهل قلم واقع در خيابان انقلاب اسلامي، خیابان فلسطین جنوبی،  كوچه خواجه نصير، شماره دو مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: