کد خبر: 37895
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 دی 1397 - 09:29

داخلی

»

اخبار کتاب

یک روز با سلینجر در شهر کتاب

منبع : روابط عمومی مرکز فرهمگی شهر کتاب
روز سه‌شنبه، 11دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب مراسم بزرگداشتی با تحلیل و بررسی آثار جی دی سلینجر، نویسنده‌ فقید آمریکایی برگزار می‌شود.
یک روز با سلینجر در شهر کتاب

به گزارش لیزنا، به مناسبت صدمین سال‌روز تولد نویسنده‌ فقید آمریکایی، جی دی سلینجر، به همت مرکز فرهنگی شهر کتاب، مراسم بزرگداشتی با تحلیل و بررسی آثار سلینجر با حضور نویسندگان، منتقدان، هنرمندان و علاقه‌مندان با عنوان «یک روز با سلینجر» برگزار می‌شود.

 سلینجر، متولد اول ژانویه‌ی ۱۹۱۹ م. در منهتن نیویورک است که با انتشار رمان «ناتور دشت» به یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان پس از جنگ جهانی دوم تبدیل شد. آثار او بارها در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند. سلینجر آثار منتشر شده‌ اندکی از خود باقی گذاشت و پس از مرگش چندین داستان منتشر‌نشده‌اش در منزلش یافت شد که به دلیل ترس از شهرت بیشتر، آن را به دست چاپ نسپرده بود. او تا حد امکان زندگی‌اش را خصوصی نگاه داشته و خواهان انزوا و دوری‌گزینی از دنیای بیرون بوده است.

برنامه‌ «یک روز با سلینجر» در روز سه‌شنبه یازدهم دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب با داستان‌خوانی، تحلیل و بررسی آثار، نمایش فیلم و برنامه‌های دیگر برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: