کد خبر: 37975
تاریخ انتشار: شنبه, 08 دی 1397 - 08:33

داخلی

»

اخبار کتاب

یک روز با سلینجر در شهر کتاب

منبع : روابط عمومی مرکز فرهمگی شهر کتاب
به همت مرکز فرهنگی شهر کتاب و موسسه نوین کتاب گویا زندگی و آثار سلینجر، نویسنده معاصر آمریکایی بررسی می شود.
یک روز با سلینجر در شهر کتاب

به گزارش لیزنا، این موضوع که سلینجر، نویسنده معاصر آمریکایی، چه جایگاهی در ادبیات قرن بیستم دارد؟ ویژگی‌های آثار او چیست؟ چرا ناتور دشت از تاثیرگذارترین رمان‌های معاصر است؟ زندگی او چه فراز و نشیب‌هایی داشته است؟ دیدگاه او درباره مرگ و حیات چه بوده و پرسش‌های دیگر درباره زندگی و آثار سلینجر که در مراسم «یک روز با سلینجر» ،هم‌زمان با صدمین سال‌روز تولد او در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

این برنامه به همت مرکز فرهنگی شهر کتاب و موسسه نوین کتاب گویا و با سخنرانی امیر پوریا، ابوالفضل حری، نیما رئیسی، گلاره عباسی و مصطفی مستور و همراهی محمد بحرانی، مهدی پاکدل، علی خدایی، حبیب رضایی، سارا سالار، مهراوه شریفی‌نیا، هوتن شکیبا، سروش صحت، هوشنگ گلمکانی و نسیم مرعشی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز سه‌شنبه ۱۱ دی (اول ژانویه ۲۰۱۹) ساعت ۱۶:۳۰ به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: