کد خبر: 30166
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 شهریور 1396 - 12:26

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال مراجعان چینی از غرفه «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن

منبع : لیزنا
غرفه سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در طول برگزاری بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بين‌المللی کتاب پکن 2017، مورد بازدید اقشار مختلفی از مردم چین به‌ویژه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و نمایندگان دانشگاه‌ها و ناشران قرار گرفت.
استقبال مراجعان چینی از غرفه «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی «سمت»، در طول برگزاری نمایشگاه، نمایندگان و مسئولان سازمان «سمت» حاضر در نمایشگاه، با رئیس کتابخانه دانشگاه زبان خارجی «شین»، نماینده نرم‌افزار کتابخوان چینی، رئیس انتشارات دولتی «وُجو»، استاد دانشگاه مطالعات جهان «شانگ‌­های»، نمایندگانی از دانشگاه‌های پکن و یونن و ... دیدار و مذاکره کردند.

در این بازدیدها که با حضور مسئولان جمهوری اسلامی ایران حاضر در نمایشگاه همراه بود، ضمن ارائه کتاب «ره‌آورد سمت» به زبان چینی، سازمان «سمت» و نرم‌افزار نشر الکترونیک سمتا به مراجعان معرفی و اطلاعات لازم برای شناخت بیشتر از این سازمان به بازدیدکنندگان ارائه شد.

 

گفتنی است در این میان، کتاب‌های حوزه تاریخ، هنر و باستان‌شناسی «سمت»، مورد استقبال و توجه مراجعه‌کنندگان چینی قرار داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: