کد خبر: 40013
تاریخ انتشار: شنبه, 05 مرداد 1398 - 11:26

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» در شهر کتاب

منبع : شهر کتاب
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هشتم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» اختصاص دارد.
بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» در شهر کتاب

 به گزارش لیزنا، به تازگی نشر خاموش کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» نوشته‌ی کریستوفر بیچ با ترجمه‌ی کامران احمدگلی و بهادر باقری را منتشر کرده است.

در این کتاب نویسنده با نگاهی ژرف جریان‌های اصلی و تاثیرگذار شعر معاصر آمریکا و نقش‌آفرینان جدی و مهم آن را معرفی می‌کند. زمانه و زمینه‌ی فرهنگی، ادبی و سیاسی هر دوره را واکاوی می‌کند و جایگاه و پایگاه شاعران برجسته را فراروی خواننده می‌نهد. همچنین نمونه‌هایی کوتاه از برجسته‌ترین اشعار هر دوره را نقد و تفسیر می‌کند. پانویس‌ها و حاشیه‌نگاران مترجمان اثر نیز موضوعات کتاب را برای خواننده‌ی فارسی‌زبان خوش‌خوان و سودمندتر کرده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هشتم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» اختصاص دارد که با حضور دکتر مسعود جعفری‌جزی، دکتر کامران احمدگلی و دکتر بهادر باقری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: